• Νέος κινητήρας E-CDIS.

Δημιουργήθηκε ταυτόχρονα με την Νέα Σειρά τρακτέρ Μ60.Απόλυτα ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι κινητήρες με σύστημα Υψηλής Πίεσης Κοινής Γραμμής CommonRailSystem (CRS).

Οι παγκοσμίου φήμης σχεδιαστές κινητήρων της Kubotaπροχώρησαν ένα βήμα παραπέρα για τα νέα τρακτέρ σειράς Μ60 με ένα πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κινητήρα με σύστημα Υψηλής Πίεσης Κοινής Γραμμής (CRS).

Δημιουργήθηκε ταυτόχρονα με τα Νέα τρακτέρ, η ρύθμιση ακριβείας και οι εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού στο κέντρο των τεσσάρων βαλβίδων ( E-CDIS), αποδίδουν τη μέγιστη ισχύ και ροπή, με ελάχιστη κατανάλωση, χαμηλό θόρυβο και κραδασμό.

Ο συνδυασμός της ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) ο οξειδωτικός καταλύτης (DOC) και το φίλτρο σωματιδίων Diesel (DPF) μειώνουν τις βλαβερές εκπομπές ρύπων και υπερκαλύπτουν τις τελευταίες προδιαγραφές.

Διατήρηση Σταθερών Στροφών RPM.

Οι κινητήρες των Μ60 χάρη στον ηλεκτρονικό τους έλεγχο δίνουν την δυνατότητα να ρυθμιστούν οι στροφές του κινητήρα RPMηλεκτρονικά.

Ενεργοποιώντας την λειτουργία αυτή μπορούν να διατηρηθούν οι στροφές του κινητήρα σταθερές, αποφεύγοντας την πτώση, διατηρώντας σταθερή την ταχύτητα λειτουργίας του δυναμοδότη ΡΤΟ .

Αυτό το χαρακτηριστικό κάνει πολύ πιο αποτελεσματική την εργασία με παρελκόμενα που κινούνται από τον δυναμοδότη ΡΤΟ.

Σταθερές στροφές σημαίνει

Σταθερή, ταχύτητα πορείας, στροφές ΡΤΟ και ροή υδραυλικού λαδιού.

(μέσα στα πλαίσια δυνατοτήτων του κινητήρα)

Πατώντας τον Διακόπτη!

Ενεργοποιείται η σταθερή ταχύτητα πορείας

Όταν ρυθμιστούν οι στροφές του κινητήρα και πατηθεί ο διακόπτης Διατήρησης Σταθερών Στροφών, ο εγκέφαλος ρυθμίζει αυτόματα τον έλεγχο του κινητήρα ώστε να διατηρηθούν σταθερές οι στροφές RPMανεξάρτητα από το φορτίο, προσφέροντας μεγάλης ακρίβειας και ομοιόμορφο ψεκασμό και λίπανση για υψηλής απόδοσης παραγωγές με μείωση της σπατάλης αγροτικών υλικών (λιπασμάτων, χημικών κλπ ) και του χρόνου εργασίας.

 

 

 


 

  • ΝΕΑ ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ   HSTPLUS ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ L 40

 HST PLUS NEW

Hεξελιγμένη τεχνολογία της ΚUBOTAεχει κάνει την οδήγηση ενός τρακτέρ τόσο απλή όσο ενός αυτοκινήτου .

Το νέο σύστημα HSTPLUSεξασφαλίζει περισσότερο άριστο έλεγχο της υδραυλικής αντλίας και του υδραυλικού κινητήρα με μια απλή λειτουργία χάρη στις νέες λειτουργίες που ελέγχουν την πλάκα κλήσης της αντλίας και μπορούν να ρυθμίσουν την πλάκα κλήσης του υδραυλικού κινητήρα σε δύο στάδια. Με αυτό τον τρόπο έχουμε την μέγιστη απόδοση της μετάδοσης είτε λειτουργεί με αυτόματα έλεγχο ή χειροκίνητο 6 ταχύτητες.

ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΌ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΡΓΑ - ΓΡΗΓΟΡΑ

Η μετάδοση η οποία έχει ήδη 3 ομάδες Ηi – Loταχυτήτων με το νέο σύστημα HSTPLUSαποκτά ένα λεβιεδάκι που δίνει τη δυνατότητα να αλλάζεις αργά και γρήγορα ταχύτητα σε κάθε ομάδα επεκτείνοντας τις επιλογές σε 6 ταχύτητες.

Αφού έχετε επιλέξει την επιθυμητή ομάδα μπορείτε εύκολα να αλλάξετε ταχύτητα αργά –γρήγορα εν κινήσει με ένα απλό άγγιγμα του λεβιέ H-DS.

Με ένα μόνο πάτημα του κουμπιού Επιλογής Λειτουργίας μπορείτε να κάνετε ώστε η αλλαγή γρήγορα/αργά Ηi-Loνα γίνεται αυτόματα.

ΑΙΣΘΗΣΗ ΦΟΡΤΙΟΥ

Η σειρά L40 είναι υπερήφανη επίσης για το επαναστατικό χαρακτηριστικό της Αίσθησης Φορτίου το οποίο όταν διαπιστώσει κάποια μείωση των στροφών του κινητήρα θα ρυθμίσει αυτόματα την υδραυλική αντλία και τον υδραυλικό κινητήρα.

Απλώς πιέστε το κουμπί Επιλογής Λειτουργίας επιλέξτε τον επιθυμητό τρόπο λειτουργίας και νιώστε την διαφορά.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ HST

Η ταχύτητα ανταπόκρισης της μετάδοσης HSTμπορεί να ρυθμιστεί με ένα απλό γύρισμα ενός κουμπιού. Εάν οι απαιτήσεις της εργασίας απαιτούν γρήγορο ξεκίνημα τότε γυρίστε το κουμπί σε FAST– Γρήγορο.

Αυτή η ρύθμιση για παράδειγμα είναι ιδανική για εργασία με εμπρόσθιο φορτωτή.

Εάν η εργασία σας απαιτεί προοδευτικό ξεκίνημα όπως εργασία σε χλοοτάπητα τότε γυρίστε το κουμπί σε SLOW-Aργό.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ

Το νέο χαρακτηριστικό με την Αυτόματη λειτουργία του γκαζιού συνδέει το πενταλ της μετάδοσης με αυτό του κινητήρα συγχρονίζοντας την ταχύτητα πορείας του τρακτέρ με την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα.

Αυτό απλοποιεί την οδήγηση του τρακτέρ και βοηθά στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Τώρα αυτό που χρειάζεται να κάνετε για να ελέγξετε την ταχύτητα του μηχανήματος και τις στροφές του κινητήρα είναι να πατήσετε το πεντάλ του HST.

 

 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!